10.29.2012

Declaraţie cu privire la retragerea din Consiliul Unirii

Declaraţie
cu privire la retragerea din Consiliul Unirii

Avînd în vedere că conducerea Consiliului Unirii a fost acaparată de persoane foarte dubiose precum Nicolae Dabija şi Vitalia Pavlicenco, care, în convingerea mea, au drept scop compromiterea Ideii Unioniste şi nu apropierea Orei Astrale a Neamului Românesc (dovezi sunt şi anemicile manifestaţii de ziua ocupaţiei Basarabiei şi nordului Bucovinei, 28 iunie, în faţa Ambasadei Rusiei, Marşul Unionist de la Cahul din 22 iulie la care au participat nici 300 de personae, şi acelea, majoritatea venite de la Chişinău sau de peste Prut, organizatori ai cărora au fost anume aceştia doi) şi, mai nou, poziţionarea acestora de partea puciştilor de la Bucureşti, făcundu-i, astfel,  complici cu cei care au pus la cale lovitura de stat în România
 Nicolae Dabija a semnat pentru declanșarea ”loviturii de stat” din România
 mă văd obligat să mă retrag din aşa numitul Consiliu al Unirii despre care am mai scris şi, din păcate, am avut dreptate…

  27 iulie 2012
                                                                                         Ilie Bratu